Vaaleanpunainen elefantti astelee vieressäni.
Se on niin viaton, että ihan itkettää.
Sen sileä ja pehmoinen kärsä kiertyy ympärilleni.
Tunnen sen kärsän hyväilevän minua,
se muistuttaa minua sinusta.
Huomaan silloin sen muuttuvan,
se oletkin sinä!
Suljen silmäni, tärisen.
Avaan silmäni ja juoksen.
En pääse pakoon,
luontokin tuntuu olevan puolellasi.
Kuulen naurusi aivan takanani.
Olen niin kauhuissani,
etten pysty edes hengittämään.
Tunnen kätesi,
kosketuksesi saa minut voimattomaksi.
Pyydän sinua menemään pois.
Sanot, että vasta kun olet saanut haluamasi.
Mykkänä työnnän käsiäsi pois vartaloltani.
Näen kasvosi,
voitonvarma ilmeesi oksettaa minua.
Rukoilen sinua poistumaan.
Naurat...

Tuhosit kaiken,
elämäni, uskoni, luottamukseni.
Et jätä minua koskaan rauhaan,
olet yhä unissani muuttaen ne painajaisiksi.
En enää koskaan voi päästää ketään miestä lähelleni.