Olen näperrellyt kynsien kanssa jo vuosia. Aloitin aikanaan kynsilakoilla yms. koristella kynsiäni. Sitten opettelin tekemään akryyli-rakennekynsiä. Tein ninitä jonkin aikaa, mutta sitten alkoi haju ärsyttää niin paljon että siirryin geeli-rakennekynsiin. Ensin käytin saksalaista geelisarjaa, josta pidin paljon. Mutta työpaikkani kautta siirryin NSI-geeleihin, kun niitä oli niin helppo ostaa töistä aina tarvittaessa. Käytin jonkin aikaa NSI:n perusgeelejä, vaikka ne eivät omissa kynsissäni pysyneet niin hyvin kuin oletin. Sitten kokeilin NSI Soak Off -geelejä, jotka olivat paprempia kuin uskoin. Tosin niillä tehdyt kynnet kestivät minullä, muttei työkaverillani.

Nyt olen siirtynyt Orlyn Gel FX -sarjaan, josta olen kuullut 3 ystävältäni pelkkää hyvää. Omatkin alku kokemukseni ovat tällä hetkellä hyvät. Värivalikoima on miellyttä, vaikka olen nyt ostanut vasta 4 väriä varastooni. Geelin käyttö on helppoa ja kovettaminen LED-lampulla nopeaa. Itse olen erittäin tyytyväinen.

Tässä muutama kuva testikynsistäni, jotka tein Orlyn Gel FX sarjalla:

Käytetyt värit:

  • It´s up to blue (turkoosi sis.glitter)
  • Naughty (tumma ruskea)
  • Kiss the bride (todella vaalean punainen)
  • Haute red (tumma punainen)

Tällä hetkellä kynteni todella ovat kuvien mukaiset sillä testaan geelien värien pysyvyyttä sekä kestävyyttä. Kerron sitten myöhemmin tuloksia.

 

Nämä värit ovat vielä tulossa valikoimaani:

  • White tips (puhtaan valkoinen)
  • Oh cabana boy (pinkki sis. glitter)
  • Liquid vinyl (musta)
  • Pink nude (vaalea beige)
  • Prisma gloss silver (hopea glitter)
  • Pink chocolate (ruskeaan taittuva pinkki)