Enää 2 viikkoa laskettuun aikaan ja tunnen itseni norsuksi. Painoa on kertynyt ruhtinaaliset 86,5kg. Sitä se koko raskauden kestänyt perunahimo saa aikaan. Älkää ymmärtäkö tätä väärin, en koe olevani lihava, vaan iso mahani vain saa minut tuntemaan itseni kömpelöksi, hitaaksi ja isoksi.

IMG_2802-normal.jpg

Täytyy sanoa, et olen hieman pettynyt mieheeni. Tänään on ystävänpäivä ja olin hieman toivonut hänen huomioivan minua jotenkin, mutta sainkin huomata viettäväni koko päivän yksin kotosalla. Ensin hän oli töissä ja sitten lähti isäni avuksi remontoimaan. Toivottavasti tulee kotiin ennen kuin menen nukkumaan, että ehdin edes hetken viettämään hänen kanssaan. Harmittaa, olin suunnitellut tämän päivän kulun hieman eritavalla.

Kyllä huomaa, että raskaus on muuttanut mua. Ennen en välittänyt ystävänpäivästä tuon taivaallista, mutta nyt tuntuu et Jani olis pettänyt mut, kun se ei huomannut et olisin halunnut hyvällä tekosyyllä hieman hemmotelua ja herkkuja. Ehkä ensi vuonna.

Joka tapauksessa; Hyvää ystävänpäivää!