Nyt sitten meni ne hermot tän flunssan takia. Ihme et ole tähän asti jaksanut tätä. Siis 5 viikkoa ja 3 päivää kestänyt nyt tää mun flussa. Ei helevetti. Nyt oli sit pakko soittaa jo lääkärille ja onneks sain ajan huomiseks. Huomenna 12 jälkeen sit vihdoin jo toivottavasti tiedän mikä mua oikeen vaivaa. Toivottavsti saan siltä lääkäriltä jotain lääkettä millä pääsen eroon tästä jatkuvasta niistämisestä, yskimisestä ja kurkkukivusta.

On ihan kauheeta miten tällänen flunssa kohtuuttomasti rajoittaa ihmisen elämää. Ei voi käydä lenkil, ei voi aerobikata, ei voi shoppailla, ei voi laulaa kunnolla harjoituksissa, siis ei voi oikeen tehdä mitään. Olla vaan hiljaa kotosalla tekemättä mitään. Mut mä tuun hulluks ku mun pitää olla aloillani. Mä vihaan tällästä toimetonta lepäämistä.

Pahinta on se et mulla o niin paljon purkautumatonta energiaa etten jaksa edes keskittyä maalaamiseen tai muuhun sellaiseen rauhallisempaan harrastukseen mihin normaalisti joskus riittää aikaa ja halua syventyä. Pitäis saada tän viikon aikana tehtyä Annille se kortti, mut ei vaan millään jaksa siihenkään paneutua.. Tää on ihan kauheeta.