Älä sano enää mitään.
Kiusasit mua niin kauan.
Olin yksin, kun muut tuli puolellesi.
Älä valita ja kerää myötätuntoa.
Kiusasit mua niin kauan.
Olin yksin, kokonaan armoillasi.

En kuuntele sun sanojasi.
Kaikki kun on vain täyttä valetta.
Mä kyllä tiedän kuinka paljon mua vihaat.
En tahtois tuntea sua laisinkaan.
Kaikki kun on vain täyttä valetta.
Mä tahdon pois tästä painajaisesta.

Miksi tahdot kiduttaa minua?
Haluan kuolla pois seurastasi.
Tiedät hyvin miksi en kestä sinua.
Miksi tukahdutat elämäni liekin?
Haluan kuolla pois seurastasi.
Tiedät kyllä miksi ansaitset vihani.

Oot niin tekopyhä.
Oksetat mua todella.

Muille esität pyhimystä
Mulle olet oma itsesi.

Päästä irti, haluan elää.
Pääs käännä, pakenen luotasi.

Älä saatana sano, että rakastat minua.
Älä helvetti sano, että ymmärrät minua.